czwartek, 12 listopada 2009

Sreberko i kudałasek w stajni :)
















2 komentarze:

  1. Grażynka, tutaj to chyba zimę przetrwają nie najgorzej.
    Oba kociaki śliczne są.
    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że przetrwaja ;( bo a to martwie sie tymi dziurami w dachu i że tam zawiewa ale wstawiłam im tam domek obsypałam dodatkowo siankiem od góry i z boków więc mam nadzieję że będzie dobrze.
    Co do urodzy maluszków , to zaczarowały moją kociąprzyjaciółkę i mimo że ma 20 kotów w domku i swoich i na tymczasie , to na pewno kudłasek w razie wu ma u niej domek stały , oj boję się tego rozstania więc wciaż odwlekam :(, jednak zatrzymać ich nie moge jeszcze tylko do lata mogę tu mieszkać a potem sama bedę miała zmartwienie gdzie podziejemy sie ze zwierzakami a oddac ich nie oddam NIGDY i Nikomu !!!

    OdpowiedzUsuń